Avoin työpaikka: järjestöassistentti (osa-aikainen)

Kansalaisopistojen liitto KoL hakee osa-aikaista (20h/vko) järjestöassistenttia toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Tehtävän aloitusajankohta on sovittavissa, mutta työyhteisöömme sopiva henkilö pääsee halutessaan aloittamaan mahdollisimman pian.

Tehtävän kuvaus:

Assistentti avustaa liiton monipuolisissa toimistotehtävissä (mm. kokous- ja tapahtumajärjestelyt, johdon assistenttitehtävät, vieraat, jäsenpalvelut, asiakasrekisteriin liittyvät tehtävät, tiedonkeruu, taustaselvitykset). Työtehtäviä voidaan räätälöidä valittavan henkilön osaamisen ja kokemuksen mukaan. Meillä jokainen saa loistaa!

Edellytämme sinulta & tarjoamme sinulle:

Työssä tarvitaan erityisesti organisointi- ja hahmotuskykyä, itsenäistä työotetta ja kykyä omaksua uusia asioita. Arvostamme aikaisempaa kokemusta tai opintoja vastaavantyyppisistä tehtävistä. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää sujuvaa suomen kielen taitoa. Etsimme reipasta ja asenteeltaan joustavaa henkilöä, joka on valmis tarttumaan toimeen ja kykenee toimimaan myös ajoittain hektisessä työyhteisössä.

Sopimuspalkka on osaamisesta ja aikaisemmasta kokemuksesta riippuen 1 000–1 250 euroa kuukaudessa. Lisäksi tarjoamme lounas- ja virikeseteliedun. Noudatamme yksityisen opetusalan työehtosopimusta. Tehtävään sovelletaan neljän kuukauden koeaikaa.

Kansalaisopistojen liitto on syrjinnästä vapaa alue. Toimistollamme työskentelee innostunut, tarmokas ja asiantunteva henkilöstö. Korostamme toiminnassamme kestävän kehityksen periaatteita.

Hakemukset:

Lähetä napakka hakemus ja osaamistasi ja kokemustasi kuvaava CV osoitteeseen rekrytointi@kansalaisopistojenliitto.fi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään su 22.10. Haastattelut järjestetään KoL:n toimistolla Helsingissä viikosta 43 alkaen. Tarkemmasta ajankohdasta sovitaan erikseen haastatteluun kutsuttavien kanssa.

Mahdollisia lisätietoja voit kysyä hallintokoordinaattori Viljami Wiirilinnalta (viljami.wiirilinna@kansalaisopistojenliitto.fi tai 040 455 7276).

Tervetuloa tekemään kanssamme työtä tasa-arvoisen ja elinikäisen oppimisen puolesta!

Kansalaisopistojen liitto KoL – Medborgarinstitutens förbund MiF ry on edunvalvontajärjestö, joka kehittää ja vahvistaa kansalais- ja työväenopistojen asemaa suomalaisessa aikuiskoulutusjärjestelmässä. Liiton ydintehtävänä on kansalaisopistojen ja niiden opistolaisyhdistysten edunvalvonta ja toiminnan tukeminen, kansalaisopistojen asemaan, lainsäädäntöön ja toimintaresursseihin vaikuttaminen sekä kansalaisopistobrändin tunnettuuden ja julkisen arvostuksen lisääminen.