Rehtoripäivä 15.12.2017

Lämpimästi tervetuloa vuoden viimeiseen rehtoripäivään! Päivän aikana käsittelemme mm. Kopiosto-asioita, EU:n tietosuoja-asetusta kansalaisopistojen näkökulmasta sekä ajankohtaisia poliittisia kuulumisia eduskunnasta.

Wildfrost Oy:n toimitusjohtaja Perttu Tikalta kuulemme Hellewiin liittyvistä tietosuoja-asetuksen vaatimuksista. Päivän aikana käsittelemme EU:n tietosuoja-asetusta myös laajemmin kansalaisopistojen näkökulmasta Lexia Asianajotoimisto Oy:n senior associate Petteri Güntherin johdolla.

Licensing Manager Kirsi Salmela Kopiostosta käsittelee puheenvuorossaan meneillään olevaa kopiointitutkimusta. Lisäksi kansanedustaja, sivistysvaliokunnan jäsen Pilvi Torsti (sd.) saapuu kertomaan ajankohtaiskuulumiset eduskunnasta. Päivän päätteeksi KoL:n puheenjohtaja Sannasirkku Autio virittää tunnelmiamme kohti vuodenvaihdetta.

Ohjelma ja osallistuminen:

Tilaisuus on maksuton ja se on suunnattu Kansalaisopistojen liiton jäsenopistojen rehtoreille ja rehtoreiden valtuuttamille henkilöille. Myös apulaisrehtorit ovat tervetulleita KoL:n rehtoripäiviin. Rehtoripäivä järjestetään Helsingissä, Helsingin yrittäjänaisten salissa osoitteessa Uudenmaankatu 23.

Päivän ohjelma löytyy täältä.

Mikäli et pääse matkustamaan paikan päälle, päivän ohjelmaa on mahdollista seurata etäyhteyden kautta. Pyydämme myös etäosallistujia ilmoittautumaan tilaisuuteen. Ohjeet etäosallistumiseen lähetetään ilmoittautuneille.

Ilmoittautuminen:

Nettilomakkeen kautta viimeistään torstaina 14.12. klo 12.00.

Lisätiedot:

Hallintokoordinaattori Viljami Wiirilinna