Rehtoripäivä 16.3.2018

Lämpimästi tervetuloa kevään ensimmäiseen rehtoripäivään! Käsittelemme kansalaisopistokenttää jo pidempään puhututtanutta aihetta: voiko kansalaisopiston tuntiopettajana toimia oman yrityksen kautta? Millä edellytyksillä tämä on mahdollista? Mitä näkökulmia opiston tulisi työnantajana huomioida tämäntyyppisissä tilanteissa? Kuulemme aiheesta sekä Kuntien eläkevakuutuksen, Verohallinnon että opetus- ja kulttuuriministeriön näkökulman.

Saamme rehtoripäivään myös vieraaksi sivistysvaliokunnan jäsen, kansanedustaja (sd.) Pilvi Torstin. Lisäksi kuulemme koodauksesta, roboteista ja vanhempien koodikoulutuksista (ROBBO) ja toiminnanjohtaja Jaana Nuottanen käsittelee omassa puheenvuorossaan alkuvuoden ajankohtaisia asioita.

Ohjelma ja osallistuminen:

Tilaisuus on maksuton ja se on suunnattu Kansalaisopistojen liiton jäsenopistojen rehtoreille ja rehtoreiden valtuuttamille henkilöille. Myös apulaisrehtorit ovat tervetulleita KoL:n rehtoripäiviin. Rehtoripäivä järjestetään Helsingissä Pasilan aseman kupeessa Haaga-Helia ammattikorkeakoulun tiloissa osoitteessa Ratapihantie 13 (luokka 6211, 6. krs.).

Päivän ohjelma löytyy täältä.

Mikäli et pääse matkustamaan paikan päälle, päivän ohjelmaa on mahdollista seurata etäyhteyden kautta. Pyydämme myös etäosallistujia ilmoittautumaan tilaisuuteen. Ohjeet etäosallistumiseen lähetetään ilmoittautuneille.

Ilmoittautuminen:

Nettilomakkeen kautta viimeistään maanantaina 12.3.

Lisätiedot:

Hallintokoordinaattori Viljami Wiirilinna