Teemapäivä maahanmuuttajien koulutuksesta 6.10.2017

KoL:n seminaarisyksy jatkuu Helsingissä 6.10. teemapäivällä, jossa luodaan katsaus vapaan sivistystyön maahanmuuttajakoulutuksen ajankohtaisiin teemoihin. Tilaisuus on suunnattu kaikille maahanmuuttajakoulutuksen parissa kansalaisopistoissa työskenteleville, välitäthän siis teemapäivästä tietoa työyhteisössäsi kaikille, joita asia koskee.

Päivän aikana syvennytään aikuisten perusopetuksen järjestämiseen hallinnon ja opetuksen näkökulmista. Sen lisäksi luodaan katsaus uuden rahoitusmallin mukaisten suomen kielen koulutusten runkosuunnitelmatyöhön. Iltapäivällä kuullaan vapaaehtoisten kouluttamisesta Vanajaveden opiston Hyvä alku Hämeessä -osahankkeessa. Lisäksi esittelemme myös joukon muita opistoja kiinnostavia ajankohtaisia hankkeita tai hankeaihioita.

Ohjelma ja osallistuminen:

Tilaisuus on maksuton ja se järjestetään Helsingissä aivan Pasilan juna-aseman kupeessa Haaga-Helia ammattikorkeakoulun tiloissa osoitteessa Ratapihantie 13 (luokka 6211, 6. krs.).

Teemapäivän ohjelma löytyy täältä.

Mikäli et pääse matkustamaan paikan päälle, aamupäivän ohjelmaa on mahdollista seurata etäyhteyden kautta. Pyydämme myös etäosallistujia ilmoittautumaan tilaisuuteen. Ohjeet etäosallistumiseen lähetetään ilmoittautuneille.

Ilmoittautuminen:

Nettilomakkeen kautta viimeistään maanantaina 2.10.

Lisätiedot:

hankesuunnittelija Lilli Rasilainen (lilli.rasilainen@kansalaisopistojenliitto.fi / 044 727 1904)