Jäsenille

Jäsenilleen Kansalaisopistojen liitto tarjoaa:

• EDUNVALVONTAA
        Työskentelemme aikuiskoulutuksen, vapaan sivistystyön ja erityisesti kansalaisopistojen aseman parantamiseksi.
      • VIESTINTÄÄ
        Edistämme kansalaisopistotoiminnan valtakunnallista näkyvyyttä ja levitämme myönteistä kansalaisopistokuvaa. Tiedotamme jäseniämme aktiivisesti ajankohtaisista aiheista.
      • KOULUTUSTA JA TAPAHTUMIA
        KoL:n järjestämissä koulutuksissa ja seminaareissa on edullinen jäsenhinta. Tuemme erilaisilla hankkeilla ja kehittämispalveluilla uutta osaamista sekä autamme luomaan kansainvälisiä yhteyksiä.
      • MUUTA TOIMINTAA
        KoL tuottaa julkaisuja ja muuta opistotoimintaan liittyvää materiaalia sekä auttaa erilaisten työryhmien toiminnan kautta yksittäiiä opistoja kehittämään toimintaansa. Liiton toimisto tarjoaa monipuolisia palveluita, tukea ja neuvontaa. Jäsenten tilattavissa on jäsentuotteita sekä ansiomerkkejä opistojen henkilöstölle.

Kansalaisopistojen liiton jäsentiedote ilmestyy 11 kertaa vuodessa. Tiedote lähetetään sähköpostitse kaikille KoL:n jäsenopistojen rehtoreille ja jäsenopistolaisyhdistysten edustajille. Tiedotteeseen kootaan ajankohtaisia asioita, joilla on erityistä merkitystä kansalaisopistojen henkilöstölle ja toiminnalle.

Jäsenmaksu on kiinteä ja perustuu opetustuntiluokitukseen.

Kansalaisopistojen liitolla on lähes 200 jäsentä, joista suurin osa on kansalaisopistojen ylläpitäjäkuntia. Näiden lisäksi jäsenistöömme kuuluu mm. kansalaisopistoja, kuntayhtymiä ja yhdistyksiä. Liitolla ei ole henkilöjäseniä.

Lisätietoja jäsenyyksiin liittyen antaa hallintokoordinaattori.

Tämän sivun alasivuilta löydät mm. tietoa ansiomerkeistä ja jäsentuotteista sekä yhteystietojen muutosilmoituslomakkeen ja matkalaskulomakkeen.

Hallintokoordinaattori
Viljami Wiirilinna

jäsen-, talous- ja hallintopalvelut; ansiomerkit ja jäsentuotteet
viljami.wiirilinna (at) kansalaisopistojenliitto.fi