Kansalaisopistojen liiton liittokokous Oulussa 8.–9.6.2017

© Oulun kaupunki

Kansalaisopistojen liiton liittokokous ja liittokokousseminaari pidetään 8.–9.6.2017 Oulu-opiston Pohjankartanolla (Suvantokatu 1, Oulu). Liittokokous avataan Pohjankartanon salissa torstaina 8.6.2017 klo 13.15. Tätä ennen on tarjolla lounasta. Ilmoittautuminen ja valtakirjojen tarkastus alkaa klo 10.00.

Liittokokous valitsee uuden puheenjohtajan ja hallituksen sekä päättää mm. liiton talousarviosta ja toimintasuunnitelmasta seuraavalle kolmelle vuodelle.

Liittokokouskutsu on lähetetty postitse jäsenistölle 24.3.2017 sekä julkaistu Helsingin Sanomissa 31.3.2017.

Majoitus kannattaa varata jo nyt, sillä kiintiöhuoneita on tarjolla 28.4.2017 asti, jonka jälkeen ne vapautuvat yleiseen myyntiin (lisätiedot tämän sivun alaosassa).

ILMOITTAUTUMINEN
Ilmoittaudu mukaan osoitteessa https://goo.gl/forms/WfKDVfm5VPMuIEzo1

KOKOUSMATERIAALIT
Liittokokousmateriaalit toimitetaan jokaiselle kokousedustajalle ilmoittautumiskaavakkeessa valitulla tavalla.
Jos et ole vielä ilmoittautunut, niin voit tiedustella materiaaleja osoitteesta toimisto@kansalaisopistojenliitto.fi .

MAJOITUS
Liittokokouksen osallistujille on varattu hotellikiintiö CUMULUS Oulusta. Huonehintoihin sisältyy runsas aamiainen noutopöydästä, sauna ja uinti sekä langaton Internet-yhteys. Kaikki huoneet ovat savuttomia.

CUMULUS Oulu
Kajaaninkatu 17
1-hengen standard-huone / 82 € / vrk
2-hengen standard-huone / 92 € / vrk
www.cumulus.fi/hotellit/cumulus-oulu

Jokainen osallistuja maksaa ja varaa huoneensa itse suoraan hotellista sähköpostitse oulu.cumulus@restel.fi tai puhelimitse 0200 48131 (0,17 eur/puh + 0,75 eur/min). Mainitsethan varauksen yhteydessä kiintiökoodin “LIITTOKOKOUS OULU”. Kiintiöhuoneet tulee varata 28.4.2017 mennessä, jonka jälkeen ne vapautuvat yleiseen myyntiin.

Liittokokouksen majoituskiintiö koskee torstain ja perjantain välistä yötä 8.–9.6.2017. Lisäksi jo kokousta edeltävänä päivänä saapuvien kokousedustajien käyttöön on varattu pieni määrä huoneita myös keskiviikon ja torstain väliseksi yöksi.

ESITTÄYTYMISMAHDOLLISUUS LIITTOKOKOUKSESSA EHDOLLE ASETTUVILLE

Liittokokous valitsee hallituksen puheenjohtajan, kaksi (2) varapuheenjohtajaa sekä kahdeksan (8) muuta jäsentä ja jokaiselle henkilökohtaisen varajäsenen. Liiton hallitus on saamansa aloitteen pohjalta päättänyt antaa luottamustehtäviin ehdolle asettuville mahdollisuuden esittäytyä ennakkoon, jotta kokousedustajilla on aikaa tutustua ehdokkaisiin etukäteen.

Tehtävistä liiton puheenjohtajistossa tai hallituksessa kiinnostuneita pyydetään lähettämään itsestään ja ajatuksistaan maksimissaan yhden A4-arkin mittainen pdf-muotoon tallennettu vapaamuotoinen esittelyteksti sekä jpg-muotoinen valokuva erillisenä tiedostona sähköpostitse osoitteeseen toimisto@kansalaisopistojenliitto.fi viimeistään 5.5. klo 23.59 mennessä. Liittokokouksen äänestyskäytännön mukaisesti esittelyssä on hyvä mainita samassa yhteydessä ehdolle asettuvan henkilökohtaisen varajäsenen nimi sekä tämän organisaatio ja paikkakunta.

Määräaikaan mennessä toimitetut esittelyt julkaistaan viimeistään maanantaina 8.5. klo 14.00 tällä sivulla. Lisäksi kiinnostuksesta liiton puheenjohtajan tai varapuheenjohtajien paikkaan ilmoittaneiden kesken järjestetään paneelikeskustelu KoL:n Rehtoripäivässä Helsingissä perjantaina 12.5. Mahdolliset määräajan jälkeen toimitetut esittelyt lisätään samoille verkkosivuille mahdollisimman pian niiden saapumisen jälkeen eli mahdollisesti täydentyvää ehdokkuudesta kiinnostuksensa ilmoittaneiden listaa kannattaa käydä tarkkailemassa liittokokoukseen asti.

Mahdollisuus etukäteen esittäytymiseen ei aiheuta muutoksia varsinaiseen ehdolle asettumiseen liittokokouksessa. Ehdokkuudestaan etukäteen ilmoittaneet henkilökohtaisine varajäsenineen on edelleen asetettava ehdolle kokousedustajien toimesta. Kokouksessa ehdolle asettuminen ei myöskään edellytä ehdokkuuden ilmoittamista etukäteen.

LISÄTIEDOT
Ehdokasasetteluun sekä liittokokouksen sisältöihin liittyvät kysymykset:

toiminnanjohtaja Jaana Nuottanen (jaana.nuottanen@kansalaisopistojenliitto.fi / 040 741 0641)

Majoitusta, kokousjärjestelyitä ja valtakirjoja koskevat kysymykset:
hallintokoordinaattori Viljami Wiirilinna (viljami.wiirilinna@kansalaisopistojenliitto.fi / 040 455 7276)