Valokuvagalleria

Täältä löydät muistoja Kansalaisopistojen liiton menneistä tapahtumista valokuvien muodossa. Klikkaamalla kuvaa suuremmaksi pääset lukemaan myös lisätietoja valokuvasta. Kunkin tapahtuman sisällä voit siirtyä kuvasta toiseen kuvan reunoissa näkyvillä nuolilla tai näppäimistön nuolinäppäinten avulla. Mikäli haluat kuvasi poistettavan sivuilta, otathan yhteyttä: tiedottaja@kansalaisopistojenliitto.fi.

Kuntamarkkinat 13.–14.9.2017

KoL:n puheenjohtajistoa ja toimiston henkilökuntaa kunta-alan suurimmassa vuotuisessa tapahtumassa Kuntamarkkinoilla keskustelemassa kuntapäättäjien ja kuntien työntekijöiden kanssa kansalaisopiston roolista tulevaisuuden kunnassa.

SuomiAreena 10.–14.7.2016 (Pori)

Kansalaisopistot olivat mukana yhteiskunnallisesssa kesätapahtumassa Porin SuomiAreenassa heinäkuussa 2017.

Liittokokous 8.–9.6.2017 (Oulu)

Kansalaisopistojen liiton liittokokous järjestettiin Oulu-opiston Pohjankartanolla.

Tammiseminaari 26.–27.1.2017 (Helsinki)

Kansalaisopistoväen kokoontumisajot Helsingin työväenopiston hellässä huomassa.

SuomiAreena 11.–15.7.2016 (Pori)

KoL:n toimiston ekä Porin seudun kansalaisopiston ja Otsolan kansalaisopiston väkeä Porin SuomiAreenassa heinäkuussa 2016.

Kansalaisopistopäivä 10.6.2016 (Helsinki)

Koko henkilökunnan Kansalaisopistopäivää vietettiin satapäisellä joukolla Helsingissä perjantaina 10.6.