Esittelemään opiston hanketta KoL:n hanketeemapäivään pe 2.11.?

Järjestämme Helsingissä perjantaina 2.11. teemapäivän, joka keskittyy kansalaisopistojen toteuttamiin hankkeisiin sekä hyvien kokemusten ja uusien ideoiden levittämiseen. Nostamme tilaisuudessa esille sekä Opetushallituksen laatu- ja kehittämisavustuksen turvin toteutettavia että EU:n rahoittamia (Erasmus+ KA1/KA2 ja Leader) hankkeita.

Etsimme nyt kansalaisopistoja, jotka ovat kiinnostuneita esittelemään tilaisuudessa omia hankkeitaan ja niiden tuloksia.

Onko sinun opistossasi juuri päättynyt, päättymäisillään tai meneillään oleva hanke? Päivän tarkoituksena on saada hyvät käytännöt ja uudet, koko kenttää kehittävät ideat ja toiminnot leviämään laajalle. Tarjolla on siis mitä mainioin mahdollisuus päästä kertomaan omia kokemuksia muille sekä samalla oppia itsekin uutta. Tilaisuus järjestetään Helsingin Pasilassa (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, Ratapihantie 13) perjantaina 2.11 ja kullekin hanke-esittelylle varataan noin 20 minuuttia (lopullinen kesto määräytyy esitysten määrän perusteella).

Jos haluaisit tulla teemapäivään esittelemään opiston hanketta, lähetä sähköpostia osoitteeseen lauramaija.hurme@kansalaisopistojenliitto.fi viimeistään keskiviikkona 3. lokakuuta klo 15 ja vastaa viestissäsi seuraaviin kysymyksiin:

1) Hankkeen nimi, tyyppi (lake/Erasmus+/Leader) ja lyhyt kuvaus hankkeesta
2) Onko kyseessä yhteishanke? Kenen kanssa?
2) Missä vaiheessa hanke on?
3) Jos on jo tiedossa: kuka hanketta tulee esittelemään? Voiko esityksen sijoittaa mihin tahansa aikaan päivästä, vai onko esittelijällä aikataulurajoitteita (teemapäivä kestää noin klo 9.30-16.00)?

Tilaisuuden ohjelma pyritään julkaisemaan perjantaina 5. lokakuuta. Halutessasi voit jo nyt ilmoittautua mukaan täällä.