Kansalaisopistojen hanketeemapäivä pe 2.11.

KoL järjestää Helsingissä perjantaina 2.11. teemapäivän, joka keskittyy kokonaisuudessaan kansalaisopistojen toteuttamiin hankkeisiin. Haimme aiemmin kiinnostuneita kansalaisopistoja esittelemään omaa hanketoimintaansa ja ilmoittautuminen tilaisuuteeen on nyt käynnistynyt.

Päivän ohjelmasta valtaosa on varattu opistojen hankkeiden tulosten ja kokemusten esittelyyn. Teemapäivästä saat ideoita oman opistosi kehittämistyöhön sekä kuulet muiden kokemuksista ja hyväksi koetuista menetelmistä. Kuulemme päivän aikana yhteensä 9 hanke-esittelyä, jotka liittyvät mm. erityisryhmien saavuttamiseen, musiikinopetuksen kansalaisopistopedagogiikkaan, senioreiden aktivointiin, opiston palveluprosesseihin ja kurssisuunnitteluun sekä laajemmin Erasmus+-hankeprosessiin liittyviin kokemuksiin.

Lisäksi päivän ohjelmaan sisältyvät laatu- ja kehittämisavustuksia sekä Erasmus+-hakemuksia Suomessa koordinoivan Opetushallituksen puheenvuorot.

Ohjelma ja osallistuminen:

Tilaisuus on maksuton ja avoin KoL:n jäsenopistojen henkilökunnalle. Teemapäivä järjestetään Helsingissä Pasilan juna-aseman kupeessa Haaga-Helia ammattikorkeakoulun tiloissa osoitteessa Ratapihantie 13 (luokka 1010, 1. krs.).

Tilaisuuden koko ohjelma löytyy täältä.

Ilmoittautuminen:

Ilmoittautuminen nettilomakkeen kautta viimeistään maanantaina 29.10.

Mikäli et pääse matkustamaan paikan päälle, päivän ohjelmaa on mahdollista seurata etäyhteyden kautta. Pyydämme myös etäosallistujia ilmoittautumaan tilaisuuteen. Ohjeet etäosallistumiseen lähetetään ilmoittautuneille.

Lisätiedot:

tiedottaja Lauramaija ‘Lauris’ Hurme (lauramaija.hurme@kansalaisopistojenliitto.fi / 040 573 1620)