Peda.net-koulutuksia kansalaisopistoille marraskuussa

Onko opistossasi käytössä Peda.net, mutta tarvitsisit käyttökoulutusta ja/tai vinkkejä alustan käyttöön? Tai oletteko pohtimassa Peda.netin mahdollista käyttöönottoa tulevaisuudessa?

Kansalaisopistojen liitto järjestää marraskuussa kaksi samansisältöistä Peda.net-koulutusta Tampereella keskiviikkona 21.11. ja Helsingissä torstaina 29.11. Molemmissa koulutuspäivissä Peda.netin käyttöön kouluttaa opettajana työskentelevä, pitkäaikainen Peda.net-kouluttaja Anna Talvitie. Kolmituntisen koulutuksen päätteeksi kuulemme noin puolen tunnin puheenvuoron kokeneelta Peda.net-opistokäyttäjältä kansalaisopistokentältä.

Peda.net on oppijalähtöinen verkko-oppimisympäristö ja pedagogisesti suunniteltu palvelu, joka tarjoaa kouluille, yhteisöille ja organisaatioille mahdollisuuden yhteisölliseen tekemiseen ja sisältöjen jakamiseen. Kansalaisopisto voi käyttää Peda.netiä esimerkiksi intranettinä, luoda sinne julkiset kotisivut tai käyttää sivustoa kurssien opetusalustana.

Ohjelma ja osallistuminen

Kummankin tilaisuuden ohjelma löytyy täältä.

Koulutukset ovat maksuttomia ja avoimia KoL:n jäsenopistojen henkilökunnalle. Kummassakin koulutuksessa on tilaa 30 ensimmäiselle osallistujalle ilmoittautumisjärjestyksessä. Osallistuminen etäyhteyden kautta ei ole mahdollista tilaisuuksien luonteen vuoksi.

Huom! Koulutuksiin tulee tuoda mukanaan oma kannettava tietokone. Paikan päältä ei ole mahdollista saada lainakonetta.

Ilmoittautuminen

Molempiin koulutuksiin ilmoittaudutaan saman nettilomakkeen kautta seuraavasti: Tampereen koulutukseen viimeistään keskiviikkona 14.11. ja Helsingin koulutukseen viimeistään torstaina 22.11.

Lisätiedot

Suunnittelija Laura Ryymin (laura.ryymin@kansalaisopistojenliitto.fi / 044 761 0700)