Tammiseminaari Kouvolassa 31.1.–1.2.2019

Tervetuloa Kansalaisopistojen liiton vuotuiseen Tammiseminaariin Kouvolaan torstaista perjantaihin 31.1.‒1.2.2019! Tilaisuus on suunnattu kansalaisopistojen johdolle ja kaikille kansalaisopistotyön kehittämisestä kiinnostuneille.

Tammiseminaarin ohjelma ja hintatiedot julkaistaan sekä ilmoittautuminen avataan marraskuun aikana.

Tilaisuus järjestetään Kouvola-talon tiloissa (Varuskuntakatu 11). Tammiseminaarin ohjelma alkaa torstaina 31.1. klo 13.00. Aikaisin saapuvat voivat halutessaan osallistua pre-ohjelmaan torstaina aamupäivällä. Lisäksi seminaariosallistujille on tarjolla lounasta Kouvola-talolla klo 11.00‒12.45 välisenä aikana. Seminaariohjelma päättyy perjantaina 1.2. klo 14.45.

Tässä vaiheessa kannattaa ainakin varata päivät omasta ja kollegan kalenterista. Halutessasi voit jo myös varata itsellesi majoituksen KoL:n hotellikiintiöstä, josta löydät lisätietoa alta.

Majoitus

Tammiseminaarin osallistujille on varattu hotellikiintiö Original Sokos Hotel Vaakunasta (Hovioikeudenkatu 2, 45100 Kouvola). Huoneen voi varata jo ennen Tammiseminaarin ilmoittautumisen alkua. Jokainen osallistuja varaa ja maksaa huoneensa itse suoraan hotellista.

KoL:n: kiintiön huonehinnat:

Yhden hengen huone 98 euroa / huone / yö
Kahden hengen huone 108 euroa / huone / yö

Huonehintaan sisältyy runsas buffet-aamiainen, kuntosalin käyttö sekä hotelliasukkaiden saunavuoro. Hinnasta saa S-Card-kanta-asiakasohjelman edut.

Tammiseminaarin majoituskiintiö koskee torstain ja perjantain välistä yötä 31.1–1.2.2019. Lisäksi jo edeltävänä päivänä saapuvien seminaarivieraiden käyttöön on samaan hintaan varattu pieni määrä huoneita myös keskiviikon ja torstain väliseksi yöksi. Kiintiöhuoneet tulee varata mahdollisimman pian, kuitenkin 9. tammikuuta 2019 mennessä, jonka jälkeen ne vapautuvat yleiseen myyntiin. Tämän jälkeen hotellista voi tiedustella edelleen huoneita normaalin hinnaston mukaisesti.

Huonevaraukset tehdään puhelimitse numerosta 010 7839 101 tai sähköpostitse osoitteeseen reception.kouvola@sokoshotels.fi. Varausta tehdessä tulee mainita haluavansa huoneen Kansalaisopistojen liiton Tammiseminaarikiintiöstä. Yksittäisen varauksen voi perua veloituksetta tulopäivänä klo 18.00 mennessä.

Liikenneyhteydet

Kouvolaan pääsee kätevimmin junalla. Kouvola-talon tilat (Varuskuntakatu 11) ovat lähellä rautatieasemaa (Hallituskatu 3) sekä Original Sokos Hotel Vaakunaa.

VR ei ole vielä julkaissut tammikuun junavuorojen aikatauluja.

Suunnittelija Laura Ryymin
laura.ryymin@kansalaisopistojenliitto.fi / 044 761 0700