Teemapäivä: digitaalisuus & infraratkaisut kansalaisopistoissa 5.10.2018

Järjestämme Helsingissä perjantaina 5.10. digitaalisuuteen liittyvän teemapäivän, jossa syvennytään erityisesti kansalaisopistojen infraratkaisuihin.

Päivän aluksi kuulemme Jyväskylän yliopiston tietojärjestelmätieteen professori Pekka Abrahamssonin puheenvuoron tulevaisuuden IT-trendeihin varautumisesta. Syvennymme myös tietojärjestelmiin ja niiden hyödyntämisen teemoihin, joista meille kertovat kouluttaja Simo Marttinen Jyväskylän kaupungilta sekä TVT-opettaja Laura Paronen Heinolan kansalaisopistosta.

Päivän toiseen puolikkaaseen ja laitehankinta-asioihin meidät johdattaa TIEKEn Merja Sjöblomin puheenvuoro suunnitelmallisuudesta ja osaamisesta laitehankintojen tukena. Päivän päätteeksi kuulemme Kauniaisten kansalaisopiston sekä Siilinjärven kansalaisopiston esimerkit siitä, kuinka laitehankintoja on heillä toteutettu käytännössä.

Ohjelma ja osallistuminen:

Tilaisuus on maksuton ja se on suunnattu Kansalaisopistojen liiton jäsenopistojen henkilökunnalle. Teemapäivä järjestetään KoL:n tiloissa osoitteessa Annankatu 12 A 15, 2. krs, 00120 Helsinki. (Huom. paikka on vaihtunut!)

Mikäli et pääse matkustamaan paikan päälle, päivän ohjelmaa on mahdollista seurata etäyhteyden kautta. Pyydämme myös etäosallistujia ilmoittautumaan tilaisuuteen. Ohjeet etäosallistumiseen lähetetään ilmoittautuneille.

Koko päivän ohjelma löytyy täältä.

Ilmoittautuminen:

Nettilomakkeen kautta viimeistään maanantaina 1.10.

Lisätiedot:

suunnittelija Laura Ryymin