Webinaari: kielten osaamismerkit kansalaisopistoissa 19.10.

KoL järjestää yhdessä Linnalan opiston, Sastamalan Opiston ja Valkeakoski-opiston kanssa webinaarin kielten osaamismerkeistä kansalaisopistoissa perjantaina 19.10. klo 9.30–11.30.

Webinaarissa käsitellään digitaalisia osaamismerkkejä (Open Badges) kieltenopetuksen näkökulmasta. Yleiskatsauksen jälkeen keskitytään Linnalan opiston, Sastamalan Opiston ja Valkeakoski-opiston yhteisen lake-hankkeen kuulumisiin ja suunnitelmiin. Opistot työstävät käsiteltävää teemaa eteenpäin hankkeensa puitteissa. Lopuksi on aikaa vielä yhteiselle keskustelulle osaamismerkkeihin liittyen.

Ohjelma ja osallistuminen

Webinaarin ohjelma löytyy täältä.

Tilaisuus on maksuton ja se on suunnattu KoL:n jäsenopistojen henkilökunnalle, erityisesti kieltenopetuksen parissa työskenteleville.

Ilmoittautuminen

Tilaisuus järjestetään webinaarina eli siihen voi osallistua vain etäyhteyden välityksellä. Tilaisuudeen ilmoittaudutaan nettilomakkeen kautta viimeistään torstaina 17.10. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille.

hallintokoordinaattori Viljami Wiirilinna
viljami.wiirilinna@kansalaisopistojenliitto.fi / 040 455 7276